Navàs decideix fa una crida a la participació

Com sabreu, Navàs té previst celebrar la cosulta per la independència
proper 13 de desembre. L'entitat La Ceba (impulsora de la consulta),
com altres persones, entitats i partits, com la gent de la CUP, ens hem
posat a treballar perquè això sigui una realitat i un èxit de
participació. Per fer això, s'ha creat una gestora que anomenem NAVAS
DECIDEIX, que seria el paraigües on totes les persones a títol
individual hi poden participar. Una assemblea on tothom hi té el dret a
decidir.

A més, Navàs decideix, busca el suport de totes les entitats i partits del muncipi. Ja hi han uns responsables de la gestora es posaran en contacte amb les entitats del poble per aconseguir-ho.

Si estàs vinculat però a alguna entitat i et vols posar en contacte amb la gestora ho pots fer a [email protected]

També trobaràs tota la informació sobre consulta a Navàs a:

Cada dijous, fins la celebració de la consulta (13 D) es faran reunions obertes per tirar endavant la iniciativa. Seran els DIJOUS, A LES 9 DEL VESPRE, A LA BIBLIOTECA.

Ens ha semblat adient publicar aquesta informació perquè és d'intèrès general.

====================

NOTA - NAVÀS DECIDEIX

Navàs Decideix fa una crida a la participació

La comissió gestora per la consulta per la independència, Navàs decieix, fa una crida a la participació a les entitats i persones a títol individual. La gestora ja va aprovar el passat dijous organitzar el referèndum per al proper 13 de desembre.

El proper dijous es farà una assemblea oberta amb l'objectiu que tothom pugui participar en la iniciativa. Les assemblees obertes es faran tots els dijous, a les 9 del vespre, a la bibiloteca pública de Navàs fins la celebració de la consulta el dia 13 de desembre. De moment, Navàs decideix, ha obert una pàgina web (http://navasdecideix.wordpress.com) i

un correu electrònic de contacte que és [email protected]. Navàs decideix, on també hi participa l'entitat impulsora de la consulta, l'entitat cutlural La Ceba, s'ha estructurat en diferents equips de treball oberts a la incorporació de les persones que hi vulguin participar.

Una delegació navassenca, juntament amb la de 130 municipis més, va participar al plenari general de la Coordinadora de les consultes per la independència que es va celebrar a Arenys de Munt el passat dissabte 24 d'octubre, on es va coordinar i aprovar els mecanismes per la realització dels referèndums arreu de la nació.