La CUP veu inacceptable la negativa de la Generalitat a l'Institut de Navàs

La Candidatura d'Unitat Popular de Navàs creu que no és acceptable la decisió del nou Departament d'Educació de fer-se enrere en l'acord que havia de fer realitat l'institut públic el proper curs.

La formació creu que la decisió del nou govern convergent s'excusa en criteris econòmics i pensa que com sempre els que finalment ho acabaran pagant són els que més pateixen la crisi. A més, la notícia coincideix en un dia en que també s'han reduït el nombre d'oferta de places d'oposicions tot abocant novament el professorat a la inestabilitat laboral. Cal recordar que aquestes decisions acaben portant a la massificació de les aules i a la no cobertura de les baixes en detriment de la qualitat de l'ensenyament. La CUP mostra la seva preocupació perquè es torna altre cop a potenciar el model d'escola concertada enfront de l'escola pública i laica.

La candidatura pensa que si ara no es fa l'institut es tornaran a passar molts anys més sense aquest equipament tan necessari. La CUP creu que en el context econòmic actual, que també afecta la nostra vila, s'hauria de fer una aposta ferma per garantir l'accés a l'educació pública i la formació com a eines vitals de cara a garantir un horitzó de futur pel nostre poble.

La CUP es posa a disposició de la Plataforma Pro Institut Públic per ajudar en la lluita per la consecució d'un institut públic a Navàs.

CUP Navàs