La CUP fa balanç dels dos anys participant al govern de Navàs

ACTE DE VALORACIÓ - DISSABTE 29 DE JUNY 2013 - PLAÇA GAUDÍ DE NAVÀS.
Serà  a les 12 del migdia.

Ja hem arribat a l’equador de la legislatura. El govern del qual formem part ha treballat durant dos anys amb l’objectiu de complir els compromisos que durant la campanya electoral vam adquirir. Per explicar com veiem aquests dos anys de treball hem organitzat un petit acte el proper dissabte 29 de juny. Jaume Casals, en nom del Grup Municipal de la CUP i dels companys de la CUP de Navàs, farà balanç d’aquest període, mitja legislatura en què l'acció del conjunt del govern ens porta a complir més del 50% del programa electoral, i la perspectiva és la d’assolir moltes de les propostes que vam plantejar per al poble. Fem una valoració positiva de la feina feta, però no amagarem que hi ha coses que no hem fet prou bé, que ens en queden moltes per fer i per millorar; hi estem posant fil a l'agulla, la nostra manera de ser passa per assumir els errors, debatre'ls i, finalment, capgirar-los per tal que funcionin com ha de funcionar, és la nostra voluntat de canvi. La CUP com ja sabeu hem treballat principalment l'àmbit municipal, i ara amb la recent presentació de la CUP de València, al mateix temps anem teixint els Països Catalans. També bufen vents de canvi al sud. Des de les últimes eleccions autonòmiques també tenim representació al Parlament de Catalunya, és per aquest motiu que ens acompanyarà en David Fernàndez, cap de llista i diputat per la CUP, que ens explicarà com es treballa al Parlament i què hi fa la CUP. Vivim moments de canvis socials i nacionals, vivim una de les crisis més dures dels darrers temps, vivim moments de retrocessos socials i de dures agressions a la nació catalana. És a les nostres mans revertir la situació i aconseguir que el procés d’independència sigui una eina de millora social i de construcció d’un nou model de país, més just i solidari. Nosaltres hi serem, i hi som perquè tu hi ets. Us esperem dissabte, gràcies per escoltar.

ACTE DE VALORACIÓ - DISSABTE 29 DE JUNY 2013 - PLAÇA GAUDÍ DE NAVÀS.

12h. VALORACIÓ DEL TREBALL MUNICIPAL dels dos anys al govern, un repàs dels compromisos electorals, a càrrec de l’alcalde de Navàs, Jaume Casals i Ció.
12.30h. LA CUP, UNA ALTERNATIVA NACIONAL. Exposició del diputat al Parlament de Catalunya, David Fernàndez Ramos
En acabat, VERMUT POPULAR, amb música d'ambient.