La CUP de Navàs anuncia la voluntat de participar a les eleccions municipals

La Candidatura d'Unitat Popular de Navàs fa pública la seva decisió de participar a les properes eleccions municipals del proper 22 de maig, que va prendre el passat 4 de gener en assemblea de tots els seus militants. La CUP vol ser una autèntica corretja de transmissió dels ciutadans cap a l'Ajuntament, i és per això que es proposa obtenir representació al consistori navassenc.
La CUP, fa públic així, una decisió que ha pres després de rebre nombrosos suports a la presentació d'una llista a les eleccions municipals i que per tant fa que l'equip de persones que formen la CUP se sentin recolzats, forts i esperançats davant el repte electoral. La CUP que es va crear a Navàs ara farà més de dos anys i mig, ha exercit d'oposició, malgrat no tenir representació, fent un seguiment de la política institucional municipal. La CUP ha estat al peu del canó amb temes com el POUM, on va fer nombroses propostes; la campanya per les vies verdes i el carril bici; la defensa del patrimoni cultural i històric palesa en la defensa de l'antic Cinema de la Cooperativa;  o el suport actiu a la plataforma Volem un Bosquet a Navàs, recordem que l'actual equip de govern va fer anar a terra els pins centenaris de l'Alzineta, situats a la piscina, per ubicar-hi unes pistes de pàdel. La formació rupturista ha editat també 4 exemplars de la seva revista d'informació INFOCUP, i diverses octavetes informatives, així com ha organitzat o participat en diferents campanyes com la defensa del poble palestí, les Consultes per la Independència entre altres. Es pot consultar més informació al grup de Facebook de la CUP de Navàs (www.facebook.com/cupnavas) o bé al seu web (navas.cup.cat)

La CUP, farà públic els primers llocs de la llista electoral a finals d'aquest mes de gener, en un acte-sopar amb els militants i simpatizants, on explicarà també quines són les seves prioritats polítiques  de cara a la propera legislatura i les raons que porten a la formació a presentar-se a les eleccions municipals. La CUP fa també una crida als sectors descontents de la classe política navassenca a sumar-se al projecte de la CUP per transformar i regenerar la política al municipi.