DInamització econòmica, la feina feta després d'1 any de legislatura

L'economia mou la nostra societat, i com que volem un altre model, apostem per dinamitzar l'economia creant nova economia real i social.

Promoció econòmica CUP Navàs

PROMOCIÓ ECONÒMICA

Un altre model econòmic és possible

- Hem desenvolupat i creat l’OMPLE (Oficina  Municipal de Projecció Local i Econòmica)

Destinat a dinamitzar l’emprenedoria, la formació, l’ocupació i fomentant el cooperativisme com a mecanisme per a la creació de llocs de treball.

- Hem impulsat l’obertura de nous comerços locals

Es donen ajudes i facilitats en el finançament per a l’obertura de nous  locals comercials, i exempcions als propietaris que lloguen de nou  espais tancats.

- Estem impulsant el món del vi i de l’oli  com a actius arrelats al territori

Per Fira de Primavera s’ha donat un nou impuls a les iniciatives ja existents i consolidades.

- Estem en procés de realitzar actuacions  i activitats destinades a potenciar els  eixos comercials

S’ha augmentat la il·luminació del Passeig Ramon Vall, s’ha creat una  nova campanya durant la Fira de Primavera per fomentar el comerç  local i s’ha dissenyat una nova il·luminació de Nadal que promou el  comerç i productes de proximitat. Estem en procés de prendre mesures legals  per evitar que s’obri cap nova gran superfície  comercial al municipi en aquesta legislatura

La prioritat, dinamitzar l’emprenedoria, la formació, l’ocupació i fomentant el cooperativisme com a mecanisme per a la creació de llocs de treball.