Crònica de l'acte sobre Palestina «Mirades de resistència»

Una trentena de persones van assistir divendres a l'acte que diferents entitats de Navàs van preparar amb l'objectiu de conèixer més de prop la situació de Palestina. Arnau Carné, va presentar la xerrada «Mirades de resistència», un treball elaborat després de la seva visita a la zona, juntament amb dos bagenca més. Carné va fer un breu repàs històric dels aconteixements que han anat succeïnt a Palestina i va explicar l'actual situació i la vida quotidiana dels palestins il·lustrada amb la projecció de fotografies recents.

Una de les conclusions de l'acte va ser que, per poder ajudar al poble palestí, cal ajudar a pressionar i enderrocar a l'estat d'Israel. Una de les formes que es van proposar és el boikot als productes Israelians. L'acte va ser clar, entendor i exemplificador.

Els organitzadors de l'acte van mostrar la seva voluntat de continuar treballant en solidaritat al poble palestí.