MOLT BON ANY 2014 - CUP NAVÀS

Deixem enrere un 2013 certament amb un sentiment contradictori. Perquè ha estat un any, com els anteriors, on el retrocés dels drets socials han estat importants. Molts anys de lluita de treballadors/des per assolir una certa dignitat en el treball, i en pocs anys els governs de dretes, paradoxalment amb el suport de partits que diuen defensar la classe treballadora, ens ho estan escapçant. El 2013 però també ha estat un any significatiu pel què fa a l’avenç del camí cap a la llibertat nacional del poble català, i amb la via catalana, tots i totes hem pres. Compromís perquè aquest 2014 sigui l’any de la resolució democràtica de les aspiracions nacionals dels catalans i catalanes.

A nivell municipal també ha estat un any complicat, però anem endavant malgrat haver-nos trobat un ajuntament absolutament endeutat. Estem pagant els plats trencats de la mala gestió, estem esforçant-nos en pagar el deute que ens van deixar, i estem esforçant-nos de valent per complir els nostres compromisos en aquestes condicions.

Volem veure el got mig ple, amb optimisme. Treballem amb il·lusió i compromís.
Així, el nou any que ens espera continuarem amb més força que mai assumint la responsabilitat que vam adquirir, al costat de tots els navassencs i navassenques, millorant en el què no haguem fet prou bé, i sumant esforços perquè aquest 2014 sigui millor.

Us desitgem a tots i a totes un fantàstic any nou, i us enviem una amistosa abraçada plena de valors i compromís.

BON ANY 2014

Assemblea Permanent de la CUP