La CUP de Navàs aposta per les llistes obertes

Sota el lema 'Decidim Navàs', la CUP de Navàs posa les bases de la precampanya enfocada en un únic objectiu: la participació dels veïns i veïnes de la localitat tant pel que fa a la confecció del programa electoral com de la tria de les persones que formaran part de la llista que es presentarà a les eleccions municipals del 24 de maig.

Que el poble prengui la paraula!
Durant tots els dissabtes i fins el 28 de març, la CUP de Navàs ha organitzat els punts de trobada oberts, unes reunions obertes a tothom en què es debatrà el programa electoral. Cada dissabte es treballarà un punt del programa:

7 de febrer: Esports i Serveis Socials, Sanitat i Atenció a les Persones
28 de febrer: Administració Pública i Governació i Urbanisme
7 de març: Cultura, Festes i Joventut i Medi Ambient
14 de març: Món Rural i Turisme
28 de març: Educació i Economia

Tots els actes es duran a terme a la Sala d'Actes de la Biblioteca a les 12 del migdia, a excepció del 14 de març, que es farà a Palà de Torroella, a les 11 del matí, i a l'Alberg de Castelladral, a 2/4 d'1 del migdia. Hi haurà vermut a totes les jornades.

Proposa, proposa't, tria!
La voluntat de la CUP de Navàs és que durant tot el mes de febrer, tothom qui vulgui i tingui ganes de servir el poble formant part de la llista de la CUP, tingui l'oportunitat de fer-ho. Tant és així que la l'assemblea local ha habilitat diverses formes per tal de recollir les candidatures: assistint als punts de trobada, passant pel local situat al carrer de l'Església, 14, o enviant un correu a [email protected]. Seran acceptades totes les candidatures, però l'assemblea local serà la quina, tot seguint uns criteris objectius, decidirà quines són les més adequades. Un cop seleccionades, repartiran l'InfoCUP (la revista de la formació política) casa per casa on hi apareixeran els candidats proposats; serà llavors que, i fins el 28 de març, tots els veïns i veïnes podran votar als diferents punts de votació que especificaran a la revista.
En aquest procés participatiu no es podrà triar l'alcaldable, ja que el mes de setembre l'assemblea local va ratificar a Jaume Casals i Ció, Tai, com a cap de llista, i així serà per última vegada en compliment del límit de mandats a 8 anys.