Com més força tingui la CUP més profundament canviarà TOT!

Arriba un dels moments més importants dels darrers anys, la convocatòria del 27S on els catalans i les catalanes ens pronunciarem sobre si VOLEM SER LLIURES. Unes eleccions on el SÍ a la INDEPENDÈNCIA podrà comptar-se per obrir un procés que ens ha de portar a formar col·lectivament un nou estat català. Per la CUP és important que aquest nou estat es regeixi sota el prisma de la justícia social, la igualtat i la solidaritat.

butlleta CUP

Veiem la independència com una eina per reformular el sistema, des de l’esquerra, per  CANVIAR-HO TOT. Els canvis comencen a casa, i així treballem des de Navàs, governant, transformant, millorant, aprenent... I volem anar més enllà, fer més canvis, però sempre topem amb la legalitat espanyola, amb l’estat espanyol, amb els hereus del franquisme, els quals defensen els grans poder empresarials en detriment del poble. Hem començat a consolidar el canvi al al municipi, per què no començar-lo en un nou país, des de baix, des del poble i per al poble.

La CUP en aquestes eleccions serà la clau de pas del procés. Com més força tingui la CUP més garantirem que el procés no es pari, que no hi hagi renúncies ni dubtes a l’hora de la veritat, que els drets socials i col·lectius, la participació i la igualtat de gènere siguin la prioritat en la construcció del nou estat.

La CUP no només suma al SÍ a la independència sinó que aporta valors, punts de vista o maneres de fer transformadores, trencadores i necessàries per alliberar-nos també de la política de l’amiguisme, de la corruptela, del conformisme, de les polítiques de les retallades i dels còmplices d’un sistema econòmic i polític injust, insolidari i caduc.

Volem un país de la GENT i per la GENT, volem que governi el poble i pels interessos del poble i no d’uns quants.

SI A LES MUNICIPALS JA ENS VAS ACOMPANYAR, FES-HO ARA PER ASSOLIR LA INDEPENDÈNCIA PER CANVIAR-HO TOT!

El 27S VOTA’T, SOM POBLE!
GOVERNEM-NOS!

«el 27S ha de ser el tret de sortida d’un procés de ruptura. Com més força tingui la CUP més profundament canviaran les coses. I això només depèn de nosaltres.»