Una delegació de la CUP dóna suport actiu al 'YES' d'Escòcia

L'alcalde de Navàs, Jaume Casals i el regidor de Manresa Jordi Masdeu estan entre el membres de la delegació de la CUP que s'han desplaçat a Escòcia en motiu del referèndum d'independència d'aquesta nació.

Una delegació de la CUP ha viatjat a Escòcia per fer el seguiment del referèndum independentista del 18 de setembre. La CUP creu que​ 'l'esquerra independentista catalana ha parat molta atenció a l'àmplia campanya a favor del 'YES', que ha implicat una mobilització​ ciutadana sense precedents i que, de fet, ha revertit les enquestes en qüestió de setmanes'.

La participació de la CUP en el referèndum a Escòcia va començar el divendres dia 12 de setembre. Lluc Salellas, cap de llista a les darreres eleccions autonòmiques per Girona, participarà a Glasgow  en l’acte de campanya “Global Scotland, Another world is possible' per donar suport al sí al referèndum del proper dia 18, convocat per la Radical Independence Campaign (RIC). L’acte va ser a les 7 de la tarda a l’Oram Mor Auditòrium de Glasgow.

Així mateix, aquest divendres 17, el regidor de Manresa Jordi Masdeu participa en un acte, també organitzat per la RIC, en aquest cas a la capital Edimburg (19.30h a l'Agustine Church -41 George IV Bridge, Edinburgh, Midlothian EH1 1EL-).

Finalment el dia 18, a més de seguir la jornada electoral, el membre del Secretariat Nacional de la CUP Lluís Sales participa en una xerrada organitzada pel Centre Català d’Escòcia, a Edimburg, amb altres representants d’organitzacions polítiques catalanes. A partir de les 10 de la nit, els membres de la delegació de la CUP faran el seguiment dels resultats electorals i atendran els mitjans de comunicació.