Tot a punt per començar la campanya de la CUP - Crida Constituent a Navàs

Aquest dijous 10 de setembre, a les 12 de la nit, comença la campanya electoral més important dels darrers anys. La candidatura CUP-Crida Constituent a Navàs us emplaçem a participar-hi. Demà després de la marxa de torxes ens trobarem al local de la CUP, al carrer de l'església de Navàs, per acabar de preparar el material de campanya i els plafons.

El proper dissabte 19 de setembre durant el matí està prevista una parada informativa al passeig Ramon Vall, al mercat municipal. A les 11 hi hem previst una xocolatada amb coca, i a les 12h una petita actuació musical acompanyada d'un petit parlament de l'alcalde de Navàs Jaume Casals.

El dimarts 22 de setembre  es realitzarà un acte polític, a les 20h, a la sala d'actes de la Biblioteca de Navàs, amb la participació d'Adam Majó (exregidor a l'Ajuntament de Manresa i candidat per la CUP-CC al Parlament) i Anna Alsina (Regidora a l'Ajuntament de Berga i candidata per la CUP-CC al Parlament de Catalunya). Presentarà l'acte Josep Casafont, regidor d'Urbanisme i Medi Ambient a l'Ajuntament de Navàs.

Anirem ampliant informacions els propers dies.