Sonia Majoral passa el relleu de regidora al govern a Josep Casafont

Com alguns de vosaltres ja sabreu, en els propers dies es farà el relleu en les tasques d’un regidor de la CUP, la companya Sònia Majoral.

Durant el ple municipal d’avui dilluns 30 de setembre es farà efectiva la renúncia al càrrec de la Sònia, segur que serà un moment especial per ella i per tots nosaltres.
Els motius del canvi a la regidoria són deguts a la conciliació de la vida personal i familiar amb les tasques i les hores de dedicació a l’Ajuntament.
La Sònia donarà el relleu a Josep Casafont, el següent en la llista electoral que s’incorporarà d’immediat per assumir les seves noves funcions.

L'assemblea permanent de la CUP vol agraïr públicament la dedicació de la regidora sortint.

Casafont, anava al núm. 7 de la llista electoral de la CUP:

Josep Casafont Cendra
Nascut a Navàs. És tècnic superior en Sistema de Regulació i Control Automàtic i  Enginyer Tècnic Agrícola. Hereu el 05-06. Ha format part del CE Navàs, CB Navàs, CN Navàs, Grup Escènic Navàs i Ass. La Ceba. Forma part de l’Agrup. Escolta Ali Bei, Geganters, Centre Excurs. i col·labora amb la Cavalcada de Reis. És president de l’Ass. de Rugbi Aligues i Aligots de la UDG.