Les CUP de les comarques centrals celebren el primer dia de la UNITAT POPULAR aquest 6 d'octubre a Calders

●L'acte inclourà debats al matí, un dinar, parlaments, actuacions musicals i mostres de cultura popular a la tarda.
  ●La jornada s'estableix com un espai de formació, contacte i debat entre militància,  simpatitzants i totes aquelles persones que vulguin participar de la unitat popular.
  ●Les activitats, obertes al públic, es duran a terme entre la plaça de l'Església, el Centre Cívic i l'Espai Néstor Almendros.

Les Candidatures d'Unitat Popular del Bages, Berguedà, Moianès i Solsonès s'han citat el proper 6 d'octubre a Calders per celebrar el primer Dia de la Unitat Popular. La trobada es planteja com una jornada de formació, debat i celebració per a militants, simpatitzants i totes aquelles persones que en vulguin prendre part.

Les activitats tindran lloc a la plaça de l’Església, el Centre Cívic i l'Espai Néstor Almendros i es distribueixen al llarg de tot el dia amb debats al matí, un dinar i diverses actuacions musicals i exhibicions de cultura popular a la tarda, obertes al públic general.

El programa d’actes compta amb un debat intercomarcal sobre les properes eleccions autonòmiques, una conferència sobre nous sectors productius i experiències de consum a càrrec de Miren Etxezarreta (Catedràtica d'economia de la UAB i membre del Seminari Taifa), i les actuacions de la tarda amb S'Temple Bar, Distinta Tinta, els grallers i geganters d'Artés, els gegants de Monistrol de Calders o els Diables de Castellterçol que clouran la trobada amb un correfoc.

L'acte també servirà com a impuls i suport a les assemblees locals de Calders, Moià i Monistrol de Calders, presentades el passat juliol. Així com de sondeig per decidir, en Assemblea Nacional el proper 13 d’octubre, la conveniència o no de presentar candidatures a les eleccions autonòmiques del novembre.