La CUP de Navàs va participar a l'Assemblea Nacional de la CUP a Castelló

La CUP ha celebrat la seva Assemblea Nacional aquest dissabte amb la vista posada a les eleccions al 27 de setembre a Catalunya. Diferents membres de l'Assemblea Local de la CUP de Navàs hi van assitir.

La Candidatura d'Unitat Popular va celebrar el passat dissabte 11 de juliol la seva Assemblea Nacional a Paranimf de la Universitat Jaume I de Castelló de la Plana (País Valencià). És la segona vegada que la CUP celebra una Assemblea Nacional al País Valencià, on va obtenir els seus primers regidors a les darreres eleccions municipals. Amb aquest emplaçament, la CUP vol mostrar el seu compromís amb l'articulació dels Països Catalans. L'assemblea, on està cridada a participar tota la militància de l'organització, i on també es convida la militància de les organitzacions que conformen l’espai per la ruptura, servirà per debatre i aprovar la proposta organitzativa i l'estructura de gestió de la candidatura resultat del procés «Per la ruptura».

A les properes eleccions al Parlament de Catalunya del diumenge 27 de setembre, la CUP i les organitzacions participants en el procés “Per la ruptura” es presentaran sota la marca “CUP - Crida Constituent”. Aquesta candidatura, construïda conjuntament entre múltiples agents polítics neix amb la voluntat d’anar eixamplant la base social i els suports que rep entre el conjunt de la societat el projecte polític de la Unitat Popular.

Durant l'Assemblea Nacional celebrada a Castelló de la Plana