La CUP convida a debatre sobre economia en un acte de presentació del llibre L'Hora dels Voltors, amb Josep Manel Busqueta

Aquest dimecres 8, la CUP organitza una xerrada col·loqui sobre economia on es presentarà el llibre de Josep Manel Busqueta, L'Hora dels Voltors. Serà a les 8 del vespre a la Biblioteca pública de Navàs.

L’hora dels voltors. La crisi explicada a una ciutadania estafada pretén posar el focus, de manera didàctica i intel·ligible, a analitzar les raons de la persistència de la depressió tant des d’un punt de vista global com a escala dels Països Catalans i mostrar com aquesta crisi s’està convertint en l’excusa perfecta per agenollar tota una societat als peus dels poderosos. A més, però, també fa més palesa que mai la necessitat inajornable de cercar alternatives a un sistema fracassat, profundament injust i insolidari, per part de totes aquelles persones que aspiren a viure en una societat de persones lliures i a no ser tractades com a mercaderies.

Més informació a navas.cup.cat / [email protected]

=======================

DIMECRES 8, A LES 20h
Sala d'Actes de la Biblioteca - NAVÀS

PRESENTACIÓ - COL·LOQUI SOBRE ECONOMIA
«Parlem de la crisi? Proposem alternatives!»

AMB JOSEP MANEL BUSQUETA, autor del llibre L'HORA DELS VOLTORS