DIVENDRES 30 de maig NAVÀS - ACTE POLÍTIC DE LA CUP, PER CANVIAR-HO TOT!

Aquest divendres 30 de maig a les 19.45h la CUP ha preparat un acte polític al Casal Sant Genís de Navàs. Hi intervindran Irene Jaume (mestra mallorquina), Antonio Baños (membre de Súmate i ANC) i Quim Arrufat (Diputat al Parlament de Catalunya per la CUP). Presentarà l'acte el membre de la CUP i alcalde de Navàs Jaume Casals.

En el transcurs de l'acte hi hauran actuacions musicals dels Grups 7 vetes de Navàs i Kòdul de Sallent.

L'acte està organitzat per la CUP de Navàs i l'Assemblea Territorial de la Catalunya Central de la CUP.

=============================

SÍ, SÍ i SÍ !!!

Vivim moments decisius que marcaran el futur del poble català. Moments de canvi polític i social on volem incidir i decidir, i ho volem fer democràticament, votant.

Des de la CUP creiem fermament amb la consulta i pensem que cal fer-la diguin el que diguin alguns. Cal fer-la sí o sí i per nosaltres no serien vàlids altres subterfugis com les eleccions plebicitàries. Només si es fa la consulta guanya la democràcia.

Volem sumar, aportant la pluralitat i la diferència, aportant un nou model, per construir un nou país de veritat, un nou estat. Treballem a Navàs i arreu del país perquè la nostra nació, els Països Catalans, sigui lliure, i la consulta en seria un primer pas. Defensarem que no s’esquarteri la nació catalana.

Farem la consulta SI o SI, i volem pensar que el govern autonòmic i el central no enviaran la policia a retirar les urnes com han fet els mossos d’esquadra en el multireferèndum d’aquest 25 de maig.

Us convoquem per al proper divendres 30, al Casal Sant Genís, per parlar-ne, per carregar-nos tots plegats d’energia positiva.

Treballem per CANVIAR-HO TOT, pel referèndum, per la independència, pels Països Catalans

Vine i participa!

www.navas.cup.cat